Rabu, Ogos 25, 2010

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan

Alhamdulillah hari ni sudah masuk 15 Ramadhan, aku dapat menjalani ibadat berpuasa tanpa sebarang masalah.
Cepat betul masa berlalu
rasa mcm baru semalam start nak puasa
sekarang dah masuk fasa ke2 Ramadhan
Sedih jugak bila diakhir-akhir ramadhan ni..bulan penuh keberkatan dan barakah akan meninggalkan kita semua
entah jumpa lagi ke tidak ramadhan tahun hadapan...mudah2han ALLAH panjangkan umur aku..AMIN. 

5 hari lagi kita semua akan menyambut hari kemerdekaan
Sekali lagi aku bersyukur kerana dapat hidup di bumi bertuah ni..MALAYSIA 
Kepada Semua Rakyat MALAYSIA aku mengucapkan Selamat Menyambut Hari Merdeka
Bersama-sama lar kita menjaga Keharmonian dan Kemakmuran negara kita.
                                           Bendera Malaysia


                   Bendera  Negeri Kedah(Aku anak Kedah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan