Sabtu, November 06, 2010

~Puas Hati Aku~

Setelah berminggu-minggu aku merancang untuk mencuba resepi baru akhirnya hari ni tercapai hasrat aku 
Resepi tu klau korang dengar pun cam biasa jer...
tapi bagi aku, aku mesti mencubanyer
aku telah mencuba buat yang terbaik...hehe..
Resepi tersebut adalah DONAT..
PUAS HATI AKU dapat mengayak, menguli dan menggoreng sendiri
dan puas hati gak coz dapat bagi en.Hubby makan ape yang aku masak sendiri


Sebenarnya dah lama nak mencuba buat sendiri, tapi di sebabkan bz hasrat tersebut tertunda
selalu nyer p kedai terus dapat jer, tapi bila buat sendiri rasa puas hati sangat
dah tu sekali mencuba terus jadi (pujian untuk diri sendiri)

sedap plak tu...PUJI EN. HUBBY..(sape lagi nak memuji klau bkn ENCIK yang sorang tu)
dalam 1 hari 2 jenis resepi aku cuba...1 lagi coklat kek, pun menjadi...itu pun mendapat pujian gak
errmmm...bestnyer cuti hari jumaat,banyak benda blh buat
nikmati lar pic dibawah ni walaupun x dapat rasa...selamat menjamu mata... 
klau nak rasa habaq lar...blh mai umah..tapi sebelum nak mai tu kena lar habaq dulu
bukan pe takut tak dak kat umah...jalan pun rajin jugak..




    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan