Isnin, April 23, 2012

Aku Bersyukur...

Sedar tak sedar bulan April akan berakhir, bulan April adalah bulan yang tersangat indah bagi aku
Kerana...
Bulan April adalah hari lahir & ulang tahun perkahwinan ku
bagi tahun ini
tahun yang  ke-4 ulang tahun perkahwinan ku bersama Encik Hubby.., aku Bersyukur kepada MAHA Pencipta kerana mengutuskan kebahagian kepada aku dan suami, bagi aku tiada galang gantinya kebahagiaan kami ini, sukar untuk dicakap dan bairlar aku jer yang mengetahui..hahahaha

Masih segar di Memory ini, saat perkenalan yang terlalu simple..lepas tu bawa balik jumpa abah n mak untuk mohon restu, selepas dari itu bertunang dan terus berlangsungnya perkahwinan, Alhamdulilah..aku bersyukur sangat2 di atas kebahagian ini...dan setiap hari aku tak pernah lupa untuk berdoa semoga kebahagian ini berpanjangan hingga ke alam Syurga..amin



Tiada ulasan:

Catat Ulasan